آغاز رزور هتل ها در نوروز ۱۴۰۳

 

شیراز به عنوان یکی از پرطرفدارترین مقاصد توریستی و گردشگری در سفرهای نوروزی محسوب می شود؛ وجود آثار تاریخی، میراثی، طبیعی و مذهبی متعدد در شیراز در کنار آب و هوای مطبوع و فرح بخش بهار هر فردی را تشویق و ترقیب سفر به این شهر در ایام نوروز می‌کند.

به گزارش ایلنا، شیراز بهشت گردشگران با تمام سلیقه‌ها است و در همه روزهای سال به راحتی مسافران در شهرها و روستاهای این استان به چشم می‌خورند.

فارس که به طبیعت ۴ فصل معروف است از منظر تنوع جغرافیایی، یکی از شگفت انگیزترین پدیده‌های طبیعی کشور به شمار می‌رود؛ درست زمانی که در شمال این استان برف می‌بارد و حتی دما در روز به بالای صفر درجه می‌رسد بخش های جنوبی استان از دستگاه های خنک کننده برای منازل خود استفاده می‌کنند و در عین حال جنوب شرق فارس، بهاری دلپذیر را تجربه می‌کند.

یکی از اصلی‌ترین موضوعات مربوط به گردشگری به ویژه در ایام نوروز موضوع سکونت گردشگران است؛ از اینرو هتل‌ها  نقش مهمی در فرایند محصول‌سازی و توسعه گردشگری را ایفا می‌کنند.

مدیر هتل بزرگ شیراز در رابطه با بیان اینکه امسال شرایط هتل داری نسبت به سال گذشته بهتر بوده است، گفت: در شش ماه اول امسال شرایط برای هتل ها بهتر بوده است اما تعداد گردشگران خارجی به نسبت کاهش محسوسی داشته‌اند.

حمید جاویدان از آغاز رزو هتل‌ها در نوروز ۱۴۰۳ خبرداد و افزود: برای نوروز ۱۴۰۳ در هر شرایطی مسافر خواهیم داشت؛ از طرفی مسافرت‌های داخلی بیشتر است و شیراز مقصد خوبی برای مسافران خواهد بود.

وی با یادآوری اینکه بدون شک ظرفیت هتل‌ها با نزدیک شدن به پایان سال تکمیل خواهد شد، ادامه داد: از جمله رویدادهای نوروز در این مجموعه پهن کردن سفره هفت سین در سه طبقه است؛ به دلیل همزمانی ماه مبارک رمضان و ایام نوروز محدودیت غذایی را در هتل خواهیم داشت اما بعد از افطار، برنامه غذایی و موسیقی سنتی اجرا می‌شود.

جاویدان به نوآوری در ارائه خدمات هتل بزرگ شیراز اشاره داشت و تاکید کرد: برای نوروز ۱۴۰۳ سعی شده است تا .برنامه های متنوع و تخفیف های ویژه ای برای مهمانان نوروزی در نظر گرفته شود

وی با اشاره به اینکه بعد ازافطار برنامه های شاد و متنوعی در هتل بزرگ شیراز برگزار خواهد شد، گفت: از سیاه چادر عشایر تا لباس محلی استان ، موسیقی و غذاهای محلی، لباس های محلی و… از جمله برنامه هایی است که در نوروز برای مهمانان تدراک دیده شده است .

برگزاری برنامه های افطاری و سحر در ایام نوروز

مدیر هتل بزرگ شیراز همچنین از برگزاری برنامه های افطاری و سحر در هتل بزرگ شیراز و همچنین ویژه برنامه عید فطر در این مجموعه خبرداد.

به اعتقاد جاویدان، شیراز محلی است که اکثر ایرانی ها آنرا به عنوان مقصد گردشگری انتخاب می‌کنند و تصریح کرد: مدیریت و مجموعه هتل شیراز توجه بالایی به مهمانان خود در طول ایام سال دارد که این موضوع به روز بودن و واقع گرایی را به همراه داشته است و در صنعت هتل داری می‌تواند کمک کننده و باعث پیشرفت شود‌.

وی با بیان اینکه آموزش پرسنل و بروز رسانی آنها از افتخارات این مجموعه است، تصریح کرد: نظر شهروندان و بویژه مسافران برای ما اهمیت دارد و بهترین رویکرد این است که مستقیم از خود مردم درباره شیوه عملکرد نظرسنجی شود‌.

وی یادآور شد: عملا مجموعه مدیریتی ما در میان مهمانان حضور دارند و نظرات آنها را دریافت می کنند ؛ این موضوع را در کنار مدیریت یک آموزش می دانیم که از اهمیت بالایی برخوردار است و معتقدیم گوش دادن به واقعیات و رفع مشکلات منجر به رشد و حضور در بین مردم می شود

همکاری با بهزیستی و بیمارستان های شیراز در راستای مسئولیت اجتماعی

مدیر هتل بزرگ شیراز با اشاره به اینکه در راستای مسئولیت اجتماعی همکاری خوبی با بهزیستی و بیمارستان های شیراز انجام گرفته است، عنوان کرد: هتل بزرگ شیراز همواره پذیرای مهمانانی از پرسنل بیمارستان اعصاب و روان شهید محرری و ابن سینا خواهد بود.

جاویدان خاطرنشان کرد: در طول ۵سال گذشته کار آفرین برتر کشور در حوزه گردشگری بوده ایم و لوح آن را از دست وزیر دریافت کرده ایم.

وی از در دستور کار قرار گرفتن دپارتمان های تخصصی در این مجموعه خبرداد و عنوان کرد: اگر پرسنل این مجموعه دارای نوآوری و در راس آن  به خوبی کار کنند آنها را تشویق و نیروی برگزیده ماه را معرفی می کنیم.

مدیر هتل بزرگ شیراز اظهارداشت: سه نفر از پرسنل هتل را که بیشترین کارکرد را داشته اند را هر ماه انتخاب می کنیم که منجر به ایجاد انگیزه وتصمیم گیری و برنامه ریزی بهتر می شود.

آشنایی با فرهنگ و مهمان نوازی شیرازی ها در نمایشگاه گردشگری

وی با بیان اینکه در نمایشگاه گردشگری پارس سعی شد تا بهترین عملکردمان را ارائه دهیم، گفت: نمایشگاه گردشگری ایران طی روزهای آینده برگزار خواهد شد؛ با تمام جامعه هتل داران استان جهت شناساندن هر چه بهتر شیراز  هماهنگ شده ایم ؛ آشنایی با فرهنگ و مهمان نوازی شیرازی ها و معرفی صنایع دستی و موسیقی و هنر  از جمله  برنامه های  حضور در این نمایشگاه است.

وی افزود: مدیر جدید میراث فرهنگی استان فارس فردی آگاه و بروز است و همکاری خوبی با مجموعه هتل داشته است.

 به گفته جاویدان، یکی از مهمترین نیازهای اساسی برای تقویت گردشگری استان ارائه بودجه به هتل ها برای بازسازی و تعمیرات است و ادامه داد: بسیاری از هتل های استان قدیمی و نیاز به بازسازی دارند از اینرو باید تسهیلاتی برای بروز کردن هتل ها پرداخت شود که وزارتخانه باید نسبت به آن اقدام کند.

مدیر هتل بزرگ شیراز خاطرنشان کرد: امسال افتخارات و لوح های تقدیر بسیاری از مراکز درمانی، تخت جمشید، کارآفرینی و… دریافت کرده ایم که نشان دهنده عملکرد خوب مجموعه بوده است.

منبع: خبرگزاری ایلنا

 

شیراز شهری برای تمام فصول

آغاز رزور هتل ها در نوروز ۱۴۰۳   شیراز به عنوان یکی از پرطرفدارترین مقاصد توریستی و گردشگری در سفرهای نوروزی محسوب می شود؛ وجود

Read More »