حضور هتل بزرگ شیراز در نمایشگاه بین المللی تهران

 

 

 

 

مهندس جاویدان مدیریت هتل بزرگ شیراز در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران طی سخنرانی اظهار داشتند که:

 

امسال سال خیلی زیبا ، بزرگ و موفقی برای ما در نمایشگاه گردشگری ایران در تهران بوده است.”

 

مهندس جاویدان ضمن تشکر از جناب دکتر ثابت مدیر کل میراث فرهنگی استان فارس افزود: “دکتر ثابت همه ی هتلداران استان فارس را در هفدهمین نمایشگاه بین المللی گرشگری گردهم آوردند.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران با حضور علی دارابی قائم مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و سفیران و نمایندگان کشورهای خارجی پیش از ظهر روز دوشنبه -٢٣ بهمن – در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران گشایش یافت.

نمایندگان و فعالان صنعت گردشگری از ۱۱ کشور جهان شامل روسیه، ترکیه، مالزی، اندونزی، تایلند، ازبکستان، ویتنام، تاجیکستان، زیمبابوه، تانزانیا و سریلانکا در این دوره از نمایشگاه پاویون اختصاصی داشتند.

نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران در ۲۰ سالن و ۶۰ هزار مترمربع و با ۹۸۲ غرفه در ۳۰ هزار مترمربع غرفه‌سازی شده که تا ۲۶ بهمن ماه پذیرای مردم بازدیدگان و گردشگران بود.

همچنین ۶۹ دفتر خدمات مسافرتی خارجی به غیر از دفاتر در این نمایشگاه غرفه داشتند؛ برای شرکت کنندگان خارجی فضاهای مذاکرات همکاری تجاری دو و چند جانبه مهیا شده بود.

علاوه بر رسانه های داخلی و خارجی ۲۰ فعال مجازی پرببینده (اینفلوئنسر) در این رویداد حضور داشتند.

 

متراژ غرفه فارس در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران حدود یک هزار مترمربع بود که غرفه فارس به‌صورت یکپارچه و با رویکرد توسعه گردشگری زیارت و مذهبی و با شعار فارس به شما خوش‌آمد می‌گوید به مدت ۴ روز پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان به حوزه گردشگری بود.

خوشبختانه غرفه فارس در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران به‌تمامی حوزه‌های گردشگری اعم از مذهبی، زیارتی، تاریخی، طبیعی و سلامت و….. پرداخت که این موضوع جای تقدیر و تشکر از دست اندرکاران آن دارد.

بهمن ماه 1402